آدینه دلبران

آدینه دلبران
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آدینه دلبران و آدرس adineyedelbaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب

حجت الاسلام کرمیان افزودند: جمهوری اسلامی ایران فلسفه وجودیش همین زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) است. اینک که در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم به فرزندانمان بیاموزیم که علت تأسیس این نظام چیست؟چرا این همه شهید و جانباز تقدیم انقلاب کردیم؟علت تلاش علما در این زمینه چیست؟ برای ظهور امام عصر (عج) است و برای اینکه قرآن از مهجوریت خارج شود و به دور باشد.

اینها فقط وظیفه دولتمردان نیست،مردم باید قیام کنند ،باید حکومتی را تأسیس کنند که معیار و میزان قرآن کریم باشد.هرچند برای رسیدن به این معیار و نقطه مطلوب فاصله زیاد است اما حضرت امام (ره) فرمودند:کسانی که در خلوت و گوشه مساجد هستند و فکر میکنند دین از سیاست جداست و کسانی که کج اندیشند و پای شبکه های کثیف ماهواره می نشینند، اینها از خواب غفلت بیدار شوند و اسلام ناب محمدی را بشناسند ؛اسلام فقط نماز و روزه و غسل نیست بلکه اسلام شرکت در مسائل اجتماعی سیاسی است،اظهار نظر است،بیداری،استقلال و آزادی از بند ابر قدرت ها است.اسلام یعنی جمهوری اسلامی.

ایشان خطاب به مردم فرمودند:بصیر و هوشیار باشید در بعضی از مسائل که به شئونات دینی ما برمیگردد،لذا در هر منزلی اگر ماهواره باشد در آن خانه برکت کم ،فساد وارد ،اعتقادات سست و خیانت رواج پیدا میکند،این مسئله توجیه بردار نیست.معنویت ما در گرو فرمایشات مقام معظم انقلاب است،در گرو استقامت و پایداری در راه رسیدن به اهداف است.

حجت الاسلام فیض کرمیان در خطبه دوم فرمودند:گاهی اوقات حق و باطل مشتبه میشوند در رفتار ،درست و غلط بودن چیزی را نمی داند و می خواهد از اسلام دفاع کند در حالی که اینطور نیست،فکر میکند این کاری که میکند حق اوست در حالی که معصیت است. زرنگی مومن در این است که دیندار باشد زرنگی در گران فروختن نیست؛در معصیت نیست؛به این نیست که هرکس به همسرش در مسئله ای خیانت کند؛زرنگی به معنای واقعی یعنی رعایت تقوا و عمل به دستورات خداست.باید به گونه ای زندگی کنیک که عاقبت به خیر شویم.

فردا روز 12 بهمن مصادف با سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به ایران است.دهه مبارکه ای که از روز های خداست.حضرت امام (ره) فرمودند:22 بهمن از ایام الله است ،روز پیروزی حق بر باطل است،لذا برنامه ریزی در سطح بخش به همین مناسبت انجام شود.اگر امروزه رسانه ما اسلامی است با وجود جمهوری اسلامی است.اگر بصیرت داشته باشیم دینداری به مراتب بیشتر از قبل از انقلاب است.

امام جمعه دلبران ضمن تبریک به رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی)و جانبازان و خانواده های شهدا به مناسبت دهه فجر و ابراز امیدواری برای پررنگ تر شدن جشن های انقلاب اسلامی نسبت به سال های گذشته چند تذکر به مردم داشتند:1.در مورد وصیت نامه؛اگر وصیت می کنید درست وصیت کنید.مالی که در دست شماست امانت است،دستور اسلام و قرآن را در انجام وصیت رعایت کنید به گونه ای وصیت کنیم که دعای خیر فرزندان به دنبال ما باشد.2.در مورد ماهواره امر به معروف و نهی از منکر کنید و با آن خانواده ای که ماهواره دارند نباید معاشرت کنید چرا که توفیقات را سلب می کند ،روزی را کم می کند و خدایی ناخواسته قلب امام عصر (عج) را از خود می رنجانیم .3.جمع آوری حیوانات از داخل شهر که باعث میشود فضای شهر آلوده شود و مسئله بعدی این است که باعث شیوع بیماری میشود و باید برای آن تدبیری سنجید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, ] [ 13:35 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وب سایت ستاد برگزاری نماز جمعه دلبران خوش آمدید
آرشيو مطالب
تير 1394
خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب